Jetpak väljer Apegroup som digital partner

Foto: Jetpak
Foto: Jetpak

Uppdraget för Apegroup är att ta ett helhetsgrepp kring Jetpaks digitala närvaro för att stärka Jetpaks varumärke i transportbranschen.

Jetpak befinner sig i en expansiv fas. Förra året påbörjades arbetet med att se över hela upplevelsen av varumärket. Resultatet ska tillämpas genom hela kundresan och i alla kontaktytor mot kund. Syftet är att stärka företagets position och förenkla tjänsteutbudet. Tillsammans med Apegroup har Jetpak nu lanserat en ny webbplats och påbörjat arbetet med en förenklad bokning.

- Att boka en leverans är för många förknippat med krångliga bokningssystem. Vi vill skapa en upplevelse av att det är enkelt för kunden att boka, planera och ha kontroll på sina leveranser. Vi ser det som en självklarhet att upplevelsen blir den bästa, säger Angelica Zwahlen, marknadschef på Jetpak.