Jollyroom ingår samarbete med Foodora

Jollyroom ansluter sig till Foodoras plattform. Foto: Foodora

Nu ansluter sig Jollyroom, som är Nordens största e-handelsbolag inom barn och baby, till Foodoras plattform. Det möjliggör att svenska konsumenter nu för första gången kommer kunna få leksaker, barn- och babyprodukter hemlevererade till dörren på 30 minuter.

– Vi strävar alltid efter att utmana oss själva och branschen i helhet när det kommer till serviceerbjudandet. Och vilken förälder har inte någon gång stått där timmarna innan ett barnkalas och glömt att köpa present? Eller känt behov av att akut fylla på förrådet med leklera, tuschpennor eller pärlplattor en morgon när vabben är ett faktum, Säger Frida Ekholm, Head of New Business på Jollyroom.

– Att Jollyroom ansluter sig till oss är ännu ett starkt kvitto på att q-handeln är här för att stanna. Vi är ett bolag som värnar samarbeten med aktörer som är villiga att tänka nytt och innovativt. Jag är helt övertygad om att det är morgondagens recept för framgångsrika företag, Min ambition är att bredda foodora och att göra det snabbt. Jag vill att våra samarbetspartner ska växa med oss, säger Hans Skruvfors, koncernchef foodora.