StrongPoint integrerar Gordons plattform i sin logistiklösning för e-handel

Logistiklösning för e-handel med toppmodern hemleverans-modul. Foto: StrongPoint

StrongPoint ingår partnerskap med Gordon Delivery och kompletterar sin marknadsledande logistiklösning för e-handel av mat med en toppmodern hemleverans-modul. Gordon Delivery är en leverantör av Last Mile-lösningar med bas i Sverige och vi är väldigt glada över att ha partnerskapet på plats säger StrongPoint.

Överenskommelsen innebär att StrongPoint kommer att integrera och återförsälja Gordons tekniska plattform som en del i sin befintliga logistiklösning för e-handel. Med de nya och avancerade funktionerna från Gordon kommer StrongPoint ytterligare stärka sin position som den marknadsledande och mest föredragna partnern för e-handel med dagligvaror.

– Vi är mycket stolta över samarbetet med Gordon. Vi tror verkligen att våra dagligvarukunder kommer dra nytta av detta partnerskap, våra befintliga lösningar kommer växa och utvecklas i samverkan med de förbättrade funktioner som Gordon tillhandahåller i sin plattform. Genom nyttjande av senaste teknik förser vi gemensamt dagligvaruhandeln med de bästa logistiklösningarna som finns på marknaden, säger Jacob Tveraabak, CEO på StrongPoint.

– Vi är mycket glada över vårt samarbete med StrongPoint säger Gordon Delivery. Vi delar inte bara ett gemensamt syfte – att hjälpa våra kunder och deras organisationer att uppnå sina mål med en smart e-handelslogistik – vi ser också att vårt partnerskap ger oss möjligheter att tillhandahålla en heltäckande och mer avancerad lösning för e-handelslogistik till dagligvaruhandeln. , säger Ali Ghoce, CEO och grundare av Gordon.

Partnerskapet innebär icke-exklusiva rättigheter att sälja vidare integrerade lösningar på alla marknader globalt. För bästa kundupplevelse omfattar partneravtalet även konsult- och supporttjänster mellan parterna.